Translate

fredag 2. mars 2012

På jakt etter smådyr


Vi som liker å fotografere smådyr er stadig på jakt etter nye motiver. Jeg kom over et boksett som jeg kjøpte på Naturvernforbundets nettsider. Her er link til deres nettbutikk:
http://www.naturvernbutikken.no/

Bøkene tar utgangspunkt i dyrenes levesteder og gir masse tips om hva man kan finne og hvor. Bøkene er enkle å bruke og inneholder mye kunnskap.

Naturvernforbundet har meget gunstig pris på bøkene som koster kr 110 pr stk eller kr 420 for hele serien. Er  man medlem er prisen enda gunstigere.

Jeg mottok bøkene forleden dag og har hatt stor glede av de allerede. Nå har jeg fått mange nye ideer om hva jeg skal gjøre denne sommeren.

Bøkene er utviklet i Danmark og består av både bilder og skisser.

De anbefales på det varmeste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar