Translate

onsdag 16. mai 2012

Google translate virker!

Endelig ser det ut til at Google translate virker igjen! Den har lenge ikke fungert med mitt valg av mal av Blogger. Derfor har jeg prøvd å skrive på engelsk, da bloggen min også besøkes av en del personer utenfor Norge.

Og med det kan jeg gå over til å skrive på norsk igjen. Det er jo det jeg er mest komfortabel med.

Og du, min kjære leser, kan velge det språket du måtte ønske.

My dear reader, - just choose your language on the bar at the top of the page.

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bilder du tar Knut!! De er til stor inspirasjon! Jeg skal investere i Macro-objektiv etterhvert, og lurer på om du har et godt tips til hvilket objektiv jeg bør velge? Det er så mye å velge mellom, så det er ikke så lett å finne ut av selv.

    Ha en fin 17.mai!! :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for at du kommenterer på bloggen min!

      Nå har jeg lagt et svar på bloggen på det du spør om. Lykke til! Og forresten så tar du veldig mange bra bilder!

      mvh Knut

      Slett