Translate

fredag 23. november 2012

Makroskudd uke 47


Jeg oppdaget noe sterkt, lysende, oransjefarget på en sterkt grønn moseflekk. 

Da jeg la meg ned på magen og fokuserte makrotelen ble jeg helt fasinert. 

En helt ny verden åpenbarte seg. 

Fargene og formene fikk meg til å tenke på en skog der alvene svever omkring.

Det var så fjernt fra den virkelighet vi selv lever i.

Og så uendelig vakkert!

Besøk moseskogen du også:

Bildeinfo:
Nikon D7000, Sigma 150mm Makro
ISO 200, f/4.5, 1/200 sekund

8 kommentarer:

  1. Ja dette er utrolig vakkert Knut!! Håper jeg en gang kan oppleve denne verden innen Macro! Blir så inspirert av slike bilder. Helt fantastisk:))
    Ønsker deg ei fortsatt fin helg:))

    SvarSlett
  2. Ja, er så enig med Maj,- veldig inspirerende! Jeg husker jeg så dette eller en variant, litt tidligere i år, og jeg tenkte at, hvor i all verden fant du denne fantasiverdenen,- helt jeg plutselig så den jeg også, noe jeg tviler på at jeg hadde gjort hvis jeg ikke hadde sett bildet ditt. (det var ikke det innlegget om moseskogen, da ville jeg ha skjønt det lettere)Men dette, og den andre serien er virkelig spennende i linjer og farger!
    Ha en fin helg, Knut:)

    SvarSlett
  3. er helt enig med Maj og Monica ,Knut. supert igjen.

    SvarSlett
  4. Tusen takk til dere alle!

    mvh Knut

    SvarSlett
  5. Himmel så vakkert bilde!! Nydelig liten verden i mosen.

    SvarSlett
  6. Otroligt vacker bild! Fint fångat! =)
    Ha en bra dag!
    Vänligen
    Heléne

    SvarSlett