Translate

torsdag 16. mars 2017

Når kommer våren?

3. mars 2012
Det er ennå kaldt og våren har liksom ikke riktig kommet ennå. Men når kom den i for og året før?
Ved å titte i bloggen og hva jeg fotograferte av vårtegn på omtrent samme tid, ser jeg at det varierer en del fra år til år. 

Her har jeg samlet en del bilder fra 2012 og frem til i fjor. I 2013 så det ut til at kulda holdt seg et godt stykke inn på våren. I 2015 og 2016 var det mest krokus jeg fant, men trolig titter snøklokkene snart frem.

12. mars 2013
15. mars 2014
13. mars 2015
19. mars 2016

4 kommentarer:

  1. Ja, tenker faktisk på deg, Knut, hver gang jeg hører lyden av snø som smelter til skarp vårsol :)
    Og jeg begynner å glede meg til å jakte etter blåveis og hvitveis,- alle fra i fjor gikk dukken i harddisk kræsj, så når kommer våren?
    Ønsker deg en flott helg, Knut :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monika! Ja, jeg tenker også på deg! Spent på om jeg finner noe å ta bilder av denne helgen. Fortsatt ikke helt vårlige temperaturer og kalde netter, men det er nok like før nå.

      Slett